miércoles, 16 de junio de 2010

Pszczyna. Cuarto largo

06:30. Hora de erguerse, despois de dúas horas e media de luz.
08:00. Encontro no autobús e saída para Cracovia.

10:00. Visita ao castelo e catedral Wavel.
SOFÍA: E logo din que os rapaces non queremos aprender, pero se non nos dan nin tempo para mirar!
XOSÉ MANUEL: Parecemos Espidi González.
SOFÍA: Profe, ti sempre estás dicindo chistes.
10:15. Rúa Kanonicza.
RAQUEL: Nun cuarto de hora levamos vistos un castelo, unha catedral e un panteón.
LEOPOLDO: Esa fachada está decorada coa técnica do esgrafiado.
XOSÉ MANUEL: É moi común en Praga.
LUCI: Arredemo, estes españois saben máis de Cracovia ca min.
11:00. Rynek Glówny (praza do mercado).
Outra foto de grupo, e levamos...
DANI: estou tan cansado, que estou como que estou aquí, pero non estou.
NURIA: Comprades cada parvada!
12:00. Ao pé da torre de Santa María.
- Aí sae xa o trompetista para dar as doce. Representa a un ao que lle meteron unha frecha na gorxa hai catrocentos anos, por iso vai cortar de golpe a música.
(...)
- Cortar cortou de golpe, pero agora está saudando co brazo, vaia maneira de morrer!
- Non muller non, é que está espernexando.
13:30. Tempo libre para comer.
- Por fin comemos a unha hora normal.
15:30. Visita á Universidade.
- Este é o colexio onde deu clases Copérnico. Tedes quince segundos para velo.
- Vale.
- Marchamos.
- Eh? Xa?
- Pareceume ver a alguén coñecido aí dentro.
- Eran Don Xoan Carlos e Dona Sofía inagurando algo aquí...
- Non eran eles, era unha foto.
16:30. Minas de sal de Wieliczka.
- Fixádevos unha mina de sal que é patrimonio da Unesco.
- De quen dis que é a mina?
- Profe, que España vai perdendo 1-0 contra Suiza.
- Quen che dixo tal cousa?
- O meu correspondente, que lle chegou polo móbil.
- Estanche tomando o pelo. Como vai ter cobertura se estamos enterrados a máis de 100 metros de profundidade?
- Pois eu teño cobertura.
- Esta mina ten catedral e zona wifi.
21:00. Pszczyna.
FIN.

No hay comentarios:

Publicar un comentario